Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T19:16:26+01:00
Bez wody nie było by życia na ziemi.
8 2 8
2009-11-05T19:17:27+01:00
Woda jest cieczą,ponieważ woda jest lejąca się,jest przezroczysta.Woda należy do substancji ciekłych to główny składnik powietrza.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:17:38+01:00
Woda jest niezwykłą cieczą ponieważ jest bezwonna , występuje w stenie ciekłym , stałym i gazowym w postaci pary wodnej.
W wodzie łatwo rozpuszcza się pewne płyny, np soki.Przybiera kształt naczynia w którym się znajduje.
13 4 13