Liczba 3 do - 14 jest od liczby 3 do - 12 :

a) 9 razy wieksza
b) 3 razy większa
c)9 razy mniejsza
d)3 razy mniejsza



która z poniższych równości jest prawdziwa

a) 1 km sześcienny =10 do trzeciej m sześciennych
b) 1 mm kwadratowy = 10 do - 4 metra kwadratowego
c) 1 cm = 10 do - 2 mm
d)1 dm kwadratowy = 10 do - 8 km kwadratowego


i poprosze o małe objaśnienia....:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:19:12+01:00
1.D
2.A lub B
Niestety nie jestem pewna w 2zad,..
2009-11-05T19:53:26+01:00
Zad 1)c
zad 2)prawidłowa odpowiedz to ;
a)1km=10³gdyż to będzie 10m*10m*10m=1000m³ a to jest km