Zadanie :

a) Zamień promile na procenty.

20 (promili )
8 (promili )
0,3 (promili )
426 (promili )
5,2 (promili )


b) Zamień procenty na promile.

20 %
5 %
0,4 %
128 %
0,007 %


c) Zamień ułamki na promile.

0,007
0,0052
0,02


63
---
1000


349
----
100000

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ensy
  • Początkujący
2009-11-05T19:23:45+01:00
A) Zamień promile na procenty.

20 (promili ) - 2%
8 (promili ) - 0,8%
0,3 (promili ) 0,03%
426 (promili ) 42,6%
5,2 (promili ) 0,52%


b) Zamień procenty na promile.

20 % -200 promili
5 % - 50 promili
0,4 % - 4 promile
128 % 1280 promili
0,007 % 0,07 promila


c) Zamień ułamki na promile.

0,007 - 7 promili
0,0052 - 5,2 promila
0,02 - 20 promili


63
---
1000 - 63 promile


349
----
100000 3,49 promila
86 4 86
2009-11-05T19:26:44+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)20 promili =2%
8 promili=0,8%
0,3promila=0,03%
426promili=42,6%
5,2promila=0,52%
b)20%=200promili
5%=50promili
0,4%=4promile
128%=1280promili
0,007%=0,07promila
c)0,007=7promili
0,0052=5,2promili
0,02=20promili

63
------ =63promile
1000

349
------- =3,49promila
100000
30 4 30