Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:23:27+01:00
Oblicz o ile większe jest pole koła o promieniu 4 od;
P=16π

a)pola koła o średnicy 4?
r=2
P=4π
16:4=4
4 razy większe

b)pola koła o promieniu ¼?
P=1/16π
16:1/16=256
256 razy większe

c)pola koła o promieniu 1
P=π
16:1=16
16 razy większe
13 3 13
2009-11-05T19:25:01+01:00
P=πr^2 pk=16
a) P=πr^2 pk= 4 jest takie samo
b) P=πr^2 pk=0,0625 wieksze o 256 razy
c) P=πr^2 pk=1 wieksze o 16 razy
6 3 6