Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:29:48+01:00
Grecy zajmowali się rybołóstwem, rolnictwem oraz rzemiosłem. Jak wiadomo, Grecja otoczona jest morzami, stąd rybołóstwo, z którego słynie ten kraj. (;
51 4 51
2009-11-05T19:30:36+01:00
Teatrem wgłównie rozrywką
niewolnictwem
17 1 17
2009-11-05T19:31:13+01:00
Grecy zajmowali się:
-rzemieślnictwem
-ceramiką
-polityką
-hodowlą
-nauką
-sztuką
:*******
19 4 19