Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:33:21+01:00
A] 28+0,75*28 = 28+21 = 49
b] 4+0,005*4 = 4+0,02 = 4,02
c] 52+1,1*52 = 52+57,2 = 109,2
d] 45-0,24*45 = 45-10,8 = 34,2
e] 250-0,001*250 = 250-0,25 = 249,75
f] 32 - 0,025*32 =32-0,8=31,2
8 4 8
2009-11-05T19:33:59+01:00
A) 75% * 28=21
28+21=49

b)0,5% * 4=0,02
4+0,02=4,02

c) 110% * 52=57,2
52+57,2=109,2

d)24%*45=10,8
45-10,8=34,2

e)0,1% *250=0,25
250-0,25=279,75

f)2,5%*32=0,8
32-0,8=31,2
6 3 6
2009-11-05T20:39:14+01:00
A) 28*175%=49
b) 4*100.5%=4,02
c) 52*210%=109,2
d] 45*76%=34,2
e] 250*99,9%=249,75
f] 32*97,5%=31,2


Jak coś źle to mnie zabij:)))
4 3 4