Odpowiedzi

2009-11-05T19:39:52+01:00
50m/s= 200m:t
t=200m:50m/s
t=4s

a=v:t
a=50m/s:4
a=12,5m/s

Odp: Ruch trwał 4s a przyspieszenie wynosi 12,5m/s
2009-11-05T19:41:39+01:00
Dane:
s= 200 m
v= 50 m/s
Szukane:
t=?

v=s/t |:s
t=v/s

t= 200m/50m/s
skrócić zera i metry
t= 4s
"/" ten znak oznacza podzielić [ułamek]
Odp: Ruch trwał 4s.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:45:35+01:00
S=200m t=?
v=50m/s s=?
s=at^2/2 a=/\v /t

/\V /t * t^2
s=---------------
2

/\V*t
s=------ |*2
2

2s=/\V*t | :/\V

t=2s / /\V=2*200/50=8s

a=/\V /t=50/8=6,25m/s^2

Odp.Czas wynosi 8s a przyśpieszenie 6,25 .


co do tych wyżej odpowiedzi
to wzór s=v*t to ruch jednostajny a tu ma byc jednostajnie przyspieszony..