Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:38:01+01:00
Badania okresowe krwi u ludzi należy przeprowadzać ponieważ:
-wtedy możemy wcześniej wykryć czego nam brakuje we krwi
-sprawdzać czy występują jakieś niedoskonałości w naszej krwi
-sprawdzać czy nie jesteśmy w stanie krytycznym anemii :)
35 3 35
2009-11-05T19:49:04+01:00

-po pierwsze, często można wykryć groźne, nawet śmiertelne choroby, które są łatwo wyleczalne we wczesnej fazie,
-po drugie, można dzięki wynikowi skorygować dietę, co często pozwala uniknąć poważnych schorzeń, takich jak np miażdżyca,
-po trzecie wreszcie, pozwalają bardzo ładnie określić, czy właśnie nie jesteśmy na granicy przetrenowania.
31 3 31