Odpowiedzi

2009-11-05T19:51:22+01:00
Egipt,Grecja i Mezopotamia wierzyli w wielu bogów p.n.e
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:55:45+01:00
Podobieństwo między tymi wiarami jest takie, ze we wszystkich występuje wiara w wielu bogów. Wśród nich (w każdej z wiar) znajduje się bóg słońca. Jest on jednym z najważniejszych bogów wszystkich wiar. Podobne są również obrzędy religijne związane z pogrzebem. Obrzędy związane z zaślubinami oraz narodzinami dziecka, również są do siebie zbliżone.według obydwu wiar, kobieta powinna być oddana mężowi, jak również mąż miał prawo odrzucenia dziecka z rodziny.

Troszkę mało, ale nie mogłam nic więcej wymyślić ... mam nadzieję, że pomogłam :)
2 5 2