Odpowiedzi

2009-11-05T19:43:48+01:00
1. Pomocna
2. Sprawiedliwa
3. Pracowita
4. Stanowcza
5. Dobra, miła dla innych ludzi
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:44:25+01:00
Siostra Faustyna nienawidziła grzechu, co powinniśmy naśladować, ponadto dokładała starań, by grzechów nie popełniać, starała się oczyszczać z niedoskonałości ludzkiej, bardzo kochała Boga oraz była kobietą prawą.
13 3 13
2009-11-05T19:59:21+01:00
- doskonała zgodność z Kościołem i z Bogiem
- charyzmat mądrości,
- niezgłębiona miłość i ufność Jezusowi
- praktyka cnoty miłosierdzia
- prawdziwe zjednoczenie z Chrystusem
8 2 8