Przetłumaczcie mi to na jezyk polski dam naj tylko ma byc dobrze


Great shot,Carl!
Thanks! Do you want to play?
No,you carry on.
Do you play basketball at break every day?
Yes,we do. What do you do at break?
Do you play games too?
No,we don"t.We only have a short break in the morning.But we have lots of activities after school.
What kind of activities?
We can do art,music,drama-all kinds of things.And lots of different sports too,like basketball, tennis and volleyball.And football,of course.I"m in the girls under-16 team.
What position do you play?
I"m the goalkeeper.What about you?
Do you like football?
No,I hate it!
Do you? I don"t believe you!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:56:48+01:00
Świetny strzał Carl!
Dzięki! Czy chcesz zagrać?
Nie, Ty prowadzisz! Czy grasz w koszykówkę w wolnym czasie na co dzień? Tak robimy, gramy. Co wy robicie w czasie przerwy? Czy wy też gracie w jakieś gry? Nie nie gramy.
Mamy tylko krótka przerwa w godzinach porannych.
Ale mamy wiele zajęć po szkole. Jakie działania? Jakie zajęcia?
Potrafimy coś zrobić - stworzyć, muzyka, teatr no praktycznie wszystkie rzeczy. I wiele różnych zajęć sportowych także, takich jak koszykówka, tenis i siatkówka. No i piłka nożna oczywiście. Gram w zespole dla dziewcząt U-16.
Jakie jest twoje stanowisko, pozycja podczas gry?
Jestem bramkarzem a Ty co robisz? Czy lubisz też piłkę nożną?
Nie, nienawidzę! Na prawdę? Nie wierzę CI!
2009-11-05T19:56:29+01:00
Świetny strzał, Carl!
Dzięki! Chcesz grać?
Nie, kontynuuj.
Grasz w kosza w przerwie codziennie?
Tak, robimy. Co robisz w przerwie?
Kręcisz też?
Nie, przywdziewamy "t.We tylko mieć chwilową przerwę .....But, który mamy mnóstwo działalności po szkole.
Jakiego rodzaju działalności?
Możemy robić sztukę, muzyka, drama-all rodzaje ..I mnóstwo innych sportów również, lubić koszykówka, tenis i siatkówka.I piłka nożna, z kursy.I "m w dziewczynach ...- 16 zespół.
Na jakiej pozycji grasz?
Ja goalkeeper.Co o tobie?
Jesteś sympatykiem piłki nożnej?
Nie, nie cierpię tego!
Robić cię?..uwierz ci!

nie wszystko pewnie jest dobrze
2009-11-05T20:06:55+01:00
Świetny strzał, Carl!
Dzięki! Chcesz zagrać?
Nie, graj dalej.
Codziennie gracie na przerwie w koszykówkę?
Tak. Co robicie na przerwie?
Też gracie?
Nie, nie gramy. Mamy tylko krótką przerwę rano. Ale mamy dużo zajęć po szkole.
Jakich zajęć?
Możemy tworzyć sztukę, muzykę, dramaty - wszystkie rodzaje rzeczy. I dużo innych sportów też, jak koszykówka, tenis i siatkówka. I piłka nożna, oczywiście. Jestem w drużynie dziewcząt poniej 16 roku życia.
Na jakiej pozycji grasz?
Jestem bramkarzem. A ty?
Lubisz piłkę nożną?
Nie, nienawidzę tego!
Naprawdę? Nie wierzę ci!