Odpowiedzi

2009-11-05T19:53:05+01:00
9,6 to bedzie ogrod, 0,3 to chodnik wiec 9,9, czyli 12-9,9=2.1 mysle ze bedzie dobrze czyli 2.1 a = 1 a = 100m2 wiec 210 m2
2 4 2
2009-11-05T19:56:44+01:00
1 a = 100 m2 (1/40 lub 7/40 - w ten sposób podaje ułamek)
12a = x

x=1200m²

y-powierzchnia domu

y= x- 0,8x - 1/40x= 0,2x-1/40= 7/40x
y= 7/40 × 1200m²
y=210m²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T22:00:39+01:00
Działka=12a
12a-100%
x-80%
x=(12*80)/100=9,6a
9,6a=ogród
12-9,6=2,10
2,40*1/40=240/100*1/40=6/100=0,06--->chodnik
12-9,6-0,06=2,34a
2,34*100=234m²
1 5 1