Odpowiedzi

2009-11-05T19:56:12+01:00
A)x *40%=16
16: 0,4=40

b)x*15%=36
36:0,15=240

c)x*32%=8
8:0,32=25

d)x*210%=63
63:2,1=30

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:56:56+01:00
A)16 - 40%
x - 100%
40x = 1600 | x = 40
b)36 - 15%
x - 100%
15x = 3600 | x = 240
c)8 - 32%
x - 100%
32x = 800 | x = 25
d)63 - 210%
x - 100%
210x = 6300 | x = 30
e)53,2 - 140%
x - 100%
140x = 5320 | x = 38
f)23,3 - 0,4%
x - 100%
0,4x = 2330 | x = 5825