A)tlenek miedzi (II) + .............. -----> ............ + tlenek węgla (II)
b)tlenek węgla (II) + ............... ------>tlenek wapnia + węgiel
c) ............ + ...........------> chlorek potasu + glin
d) tlenek żelaza (II) + węgiel -------> ..........+...........

pomocy :(

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:53:50+01:00
A)tlenek miedzi (II) + węgiel -----> miedź + tlenek węgla (II)
b)tlenek węgla (II) +wapń ------>tlenek wapnia + węgiel
c) chlorek glinu + potas------> chlorek potasu + glin
d) tlenek żelaza (II) + węgiel -------> żelazo + tlenek węgla

MAM NADZIEJE , ŻE POMOGŁAM :)
13 4 13
2009-11-05T19:55:05+01:00
Tlenek miedzi(II)+tlenek węgla >>miedz+tlenek węgla
tlenek wegla(II)+wapn>>tlenek wapnia+węgiel
tlenek glinu+potas>>chlorek potasu+glin
tlenek zelaza+wegiel>>tlenek wegla+zelazo

Licze na najlepsze zadanko!!!
7 4 7
2009-11-05T20:18:56+01:00
A) tlenek miedzi (II) + węgiel ==> miedz + tlenek węgla (II)
b) tlenek węgla (II) + wapń ==> tlenek wapnia (II) + węgiel
c) chlorek glinu + potas ==> chlorek potasu + glin
d) tlenek żelaza (II) + węgiel ==> tlenek węgla (II) + żelazo

:))
10 3 10