Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T19:54:31+01:00
Chodzi o to, że jeśli inni nawet będą nas chwalić to żebyśmy nie spoczęli na laurach i wymagali od siebie więcej, bo wtedy mamy szanse osiągnąć więcej
2009-11-05T19:55:07+01:00
Sam musisz od siebie wymagać prawdy, sprawiedliowości nawet jeśli mama, nauczyciele nie będą od Ciebie tego wymagać. Ty sam musisz pamiętać o modlitwie wieczornej, o pracy domowej a nie mama, tata!!