Odpowiedzi

2009-11-05T20:06:00+01:00
Wzór na pole koła:
S=πr²
Czyli przekształcając kolejno:
r²=S/π
r=√(S/π)

S - pole koła
r - promień koła

Wtedy mamy dla:
S=π : r=√(π/π)=√1=1
S=1/16 (zakładam że o taką wartość chodziło): r=√((1/16)/π)=1/(4*√π)
S=1 : r=√(1/π)=1/√π
S=21π : r=√(21π/π)=√21
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:08:42+01:00
Wzór na pole koła:
P=πr²

π=πr² /:π
r²=1
r=1

πr²=1/16 /:π
r²=1 / 16π
r=¼√π

πr²=1,21π /:π
r²=1,21
r=1,1

"r" to promień :)
4 2 4