Odpowiedzi

2009-11-05T20:04:27+01:00
1.dlatego ze w nocy nie produkują tlen tylko wdychają dwutlenek węgla i wydajają go
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:07:27+01:00
1.Poniewaz w nocy kwiaty nie przeprowadfzaja procesu fotosyntezy a na dodatek same zabieraja nam tlen
2. Kosciol katolicki jest otwarty na religie dalekiego wschodu
3.Jan Pawel II byl otwarty na kazdy kosciol
2009-11-05T20:36:03+01:00
1.w nocy kwiaty nie przeprowadzają procesu fotosyntezy, zabierają nam tlen
2. Kościół katolicki jest otwarty na inne religie
3.Jan Paweł II był otwarty na każdy kościół i inne religie