Odpowiedzi

2009-11-05T20:04:43+01:00
Nazwa polska Nazwa angielska Nazwa łacińska
Domena (nadkrólestwo) Domain (superkingdom) Superregnum
Królestwo Kingdom Regnum
Typ (dawniej Gromada) Phylum (zwierzęta) lub Division (rośliny) Divisio
Klasa Class Classis
Rząd Order Ordo
Rodzina Family Familia
Rodzaj Genus Genus
Gatunek Species Species
6 3 6
2009-11-05T20:05:24+01:00
Królestwo
Typ
Gromada
Rząd
Rodzina
Rodzaj
Gatunek
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:06:34+01:00
ZWIERZĘTA
1. Królestwo
2. Typ
3. Gromada
4. Rząd
5. Rodzina
6. Rodzaj
7. Gatunek

ROŚLINY
1. Królestwo
2. Gromada
3. Klasa
4. Rząd
5. Rodzina
6. Rodzaj
7. Gatunek
9 4 9