Hej ; )) . mam zrobić zadanie z niemca a nie wiem jak zrobić musze ułożyć z tych zdań zdania : popołudnie 17.00 , wiatr i burza , potem słońce i mały deszcz , -2C , popłudniu jest ciepło i wynosi +10C , a wieczor znowu zimny i prawie mrozny . z tych zdaan musze ułozyc zdania po niemiecku pomóżcie ! prosze :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:09:41+01:00
Am Nachmittag ist heiß und ist 10 C, dann Sonne und wenig Regen, Wind und am Nachmittag 17,00 Sturm, und am Abend wieder und fast frostige Kälte-2C
(popłudniu jest ciepło i wynosi +10C , potem słońce i mały deszcz , popołudnie 17.00 wiatr i burza , a wieczor znowu zimny i prawie mrozny -2C )

; )) . Pzdr..; ))
2009-11-05T20:10:49+01:00
Am nachmitag 17 uhr gibt es gewitter und windig. Nach gibt es sonnig und regnerich. Das termometer zeigt zwei grad celcjus. Am nachmitag ist es heiter and am nacht gibt es frostig,kalt. prosze bardzo