Hej. mam do napisania wiersz o mojej klasie na jutro, część już mam zrobioną lecz muszę opisać wszystkich.

Proszę to jest to co już mam :)
Idzie Sobie Adaś drogą, przywaliłł w kamień nogą, Grzecznie wstał, jak nie on. Myśli sobie co za krok. Choć malutki i głupiutki, krzyknął by mu ktoś dopomógł, Pomocy kurde moja noga, co do czego, Wiola przyszła Roztrzepana, choć za mądrą uważana, za nią Mati w samych gaciach, …
Wiola krzyczy do Dawida, ten jej krzyku tu unika,
Musi uczyć się na kartkówkę bo go axa walnie w główkę
Oj Dawidem nasz ostatnio nie uczył się nic
„Rozpuścił się jak dziadowski bicz” Wiolka myśli, zawołam sobie Magdę, Magda biegnie przerażona, ściągi gubi jak potępiona, Co się dzieje do … (tu nie wiem co wstawić), ściągi robię dzisiaj z reli. Przychodzi Monia rozbawiona, śmiechu robi z nogi Adasiola Ten tu z bólu już umiera krzycz jeczy jak cholera Z tyłu Ofman wykrzykuje, Co tu się wyprawia zbóje?
Idzie, Biegnie przerażona, myśląc że zostanie zakażona Wszyscy patrzą co się dzieje, a Tu Ofman z Axą grzeje Adam z bólu wyczerpany, wstał i pobiegł już do mamy Roman dzielny Erotoman, naskakuje a na panią Ofman. Lupitka z Mią już do niego biegną
Bronią Ofman, walą Romana paletką Lukasz idzie i się śmieje Ale z was głupki - co tu się dzieje? Nie za mądry nasz Łukaszek, co dnia, z lekcji dostaje z 10 jedyneczek
Ewelina biegnie szybko, bo Autokar jej już prysnął
a za minut kilka musieć będzie, ważny mecz rozegrać w Gnieźnie


A to jest to co muszę jeszcze dopisac
POmóżcie proszę
O:
- braciach grzeszczyków (Mateusz nie zdał jest o rok starszy od nas, nie uczy się zbyt dobrze, jest trochę głupi drugi damian jest taki sam jak jego brat .

- Olka jest dobra z matmy, ale nie tak znów dobrze, nie wiem co o niej napisać ty coś wymyśl - Angelika hmm... nie wiem co o niej napisać, jest fajna nie uczy się zbyt dobrze,

Pani od polaka wychowawca nazywa sie agnieszka zyzek, nie wiem co o niej napisać, chyba tylko tyle że uczy polskiego

Emil skarbnik ... nie wiem co o nim napisać tu też coś wymyśl,

Wiola lubi się uczyć, jest fajna nosi okulary :)

Monika często się śmieje, jest zabawna, zawsze est uśmiechnięta

i jeszcze do Roberta Kustry (Robek), Krystiana (Karateka), Kacper i Anki , no anka lubi sport jescze dominik jest zabawny, śmieszny itp.
i tu coś wymyśleć :)

coTen tu z bólu już umiera, jęczy, płacze jak...?
Nie za mądry nasz łukaszek, co dnia z lekcji garnie...?

Proszę by to było śmieszne i nie Z INTERNETU!!!

2

Odpowiedzi

2009-11-05T20:17:42+01:00
Trochę Ci pomogę, ale na ile się to zda to nie wiem ; D.
A o braciach dwóch grzeszczykach wspomnieć, wspomnę i słów kilka, Mati z kłąba jak u woła, a damianek bz jak pszczoła. Ola, ola raz dwa trzy, lubi matme tak, że hej. Angelika jak tta krowa, kuje Polski już z półtora, a Agnieszka Zyzykowa tylko paczy bacznie, nie? Emil, sremil łapie kase, zbiera, kryje, coś kołacze. Romek Ania i ten karateka, ćwiczą wf wciąż na przerwach, kacper...
dalej nie wiem. Mam nadzieję, że pomogłam.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:25:19+01:00
Bracia Grzeszczykowie, mają pstro w głowie.
Mateusz to leniwiec i siedzi drugi rok w tej samej klasie,
a Damian krzyczy do niego: "Hej! brudasie [albo smutasie]
Olka to krejzolka, świat swój wesoły ma. Liczy, główkuje, a koleżanka Angelika dostaje same dwóje! Za to fajna jest i w ogóle The Best.
Nasza wychowawczyni to niezła polonistka i drobi z drutu, jakieś tam kłębiska/
Emil skarbnik, bystry chłopak, nie oszukuje! gdy pieniądze ktoś mu wpłaca. Ale się wtedy cieszy.. wkońcu się wzbogaca, choć to nie jego kasa.
Roberta Kustra, myślami gdzie indziej. Śpi na lekcjach, nic nie robi, a Krystian sądzi, że trzeba coś z tym zrobić! Karatek świetny, lecz go pobić nie może. Woli ćwiczyć, waląc w drzewa, sam na dworze. Kacper cicho siedzi w klasie i przypodobuje się pewnej dzieczynie, czyli naszej pięknej Ewelinie.Anka to skakanka. Dobra z w-f jest, a jak się wkurzy to gryzie jak groźny pies.
dominik z fajnymi tekstami wyskakuje, że babcia mu fryzure psuje.

pewnie nie za wiele pomogłam, ale prosze ;]
1 5 1