Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:07:40+01:00
Podróż ku wyspie syren:
- zatkanie uszu towarzyszy woskiem,
- przywiązanie Odyseusza do masztu
4 4 4
2009-11-05T20:09:01+01:00
1 Zniesienie przez wiatr okrętu Odyseusza do wyspy syren.
2 Zalepienie przez Odyseusza uszu towarzyszy woskiem.
3 Przepłynięcie przez przesmyk gdzie mieszkały Scylla i Charybda.
4 Dopłynięcie do wyspy boga Słońca.
10 3 10
2009-11-05T20:26:24+01:00



Najpierw wiatr zaniósł jego statek na wyspe syren,poźniej zapalenie twarzy woskiem. Później przepłyną przez PRZESMYK w którym mieszkały charybda i scylla i na koniec dopłyniecie do wyspy boga słońca.
6 3 6