Odpowiedzi

2009-11-05T20:20:07+01:00
Mam do opowiadania opowiesc o fantastycznym robocie.
Pewnego dnia pomogl mi pewien robot. poznale go w lesie.
pewnego dnia zostalem sam w lesie byla w tedy noc.przerazliwe odglosy straszyly mnie.nagle zjawil sie przede mna jakis robot pomyslalem ze skoro jest robote to moze pomoze mi w znalezieniu domu.wedrowalismy z robotem po lesie cala noc.gdy juz bylo rano znalezlismy dom.
Ta opowiesc byla fantastyczna.NIechcialby aby przydarzylo mi sie kiedys taka historia.
25 2 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:46:43+01:00
Opowiadanie o robotach.
W odległej krainie za siedmioma górami i ośmioma morzami mieszkały niegdyś roboty. Wszystkim jej mieszkańcom do prawidłowego poruszania się był potrzebny smar, więc na cześć owej substancji nazwano ją Smalnia. Kraina pełna była przeróżnych robotów, które od wieczności żyły w zgodzie. Nikt sie nie przyzywał, nikomu nawet przez myśl nie przeszło żeby się pobić. Można by było powiedzieć,że jest to kraina idealna, bo nikomu niczego nie brakowało. Pieniaczenie nie miały tu większego znaczenia niż zużyta śrubka. Układ tej wspaniałej krainy zakłóciły pewnego dnia złe i niezwyciężone Magneziaki. Byli oni wysłannikami złych ludzi, którym przeszkadzali mieszkańcy Smalnia w zagładzie świata, ponieważ jako jedynie nie podporządkowali się ich władzy. Magneziaki zjadały wszystko co spotkały na swojej drodze, niszcząc tym miasteczko robotów. Nikt nie przyszedł na pomoc mieszkańcom więc po krótkim czasie owa kraina znikła z powierzchni ziemi, zostawiając po sobie jedynie ową historie.

Mam nadzieję,ze pomogę :)) Możesz mi napisać jak CI się podoba i czy masz jakieś zastrzeżenia. :) Pozdrawiam.
37 4 37