Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:22:40+01:00
Pogoda na śląsku zapowiada się niezbyt ciekawie. W nocy opady deszczu do 0.5 mm, oraz 2 stopnie. Nad ranem również opady, wiatr a temperatura będzie się wachać pomiędzy 2 - 5 stopniami. W południe znaczne ocieplenie, bez deszczu, 6 stopni. Wieczorem Możemy spodziewać się nagłego ochłodzenia, nawet do 0 stopni.
39 3 39
2009-11-05T20:24:20+01:00
Prognoza pogody na jutrzejszy dzień. Rano będzie wiał silny wiatr, 5 stopni C. Koło południa zacznie się przejaśniać, wyjdzie słońce, temperatura podniesie się do 9 stopni C . Po południu zacznie padać deszcz i ruszy się wiatr, temperatura spadnie do około 7 stopni C . W nocy zacznie padać deszcz, grzmić wiać i będzie burza.
49 4 49