Odpowiedzi

2009-11-05T20:23:00+01:00
Nazwa planet pochodzi od greckiego boga Uranosa.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:22:43+01:00
Uran – siódma w kolejności od Słońca planeta Układu Słonecznego. Jest także trzecią największą i czwartą najmasywniejszą planetą naszego systemu. Należy do grupy gazowych olbrzymów. Nazwa planety pochodzi od greckiego boga Uranosa. Stanowi to wyjątek, gdyż wszystkie pozostałe planety noszą imiona bóstw rzymskich. Symbolami Urana są ♅ (Unicode U+2645, w astrologii) oraz Astronomiczny symbol Urana (w astronomii). Posiada 27 odkrytych księżyców.

2009-11-05T20:22:46+01:00
Uran od boga Uranosa
Ziemie od Boga w którego wierzą chrześcijanie
2 5 2