Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:22:27+01:00
Leukocyty dzielą się na:
agranulocyty - w skład których wchodzą:
limfocyty
monocyty
granulocyty - w skład których wchodzą:
neutrofile
eozynofile
bazofile
2009-11-05T20:23:15+01:00
Leukocyty dzielą się na:
1. Agranulocyty :
-limfocyty
-monocyty
2. Granulocyty :
-neutrofile
-eozynofile
-bazofile

Pozdrawiam ^^
2009-11-05T20:26:21+01:00
Leukocyty dzielą sie na granulocyty i agranulocyty. Granulocyty posiadają między innymi swoiste ziarnistości w cytoplazmie oraz płatowate jądro. Dzielą sie na trzy grupy: neutrofile, eozynofile i bazofile.Agranulocyty cechuje brak ziarnistości w cytoplazmie, pojedyncze, zwykle kuliste albo nerkowate jądro oraz lekko zasadochłonna cytoplazma.Dzielą sie na limfocyty i monocyty ;)
Mam nadzieje sie troche pomogłam ;)