Odpowiedzi

2009-11-05T20:27:24+01:00
Matka ziemia rozkwitała na wiosnę jak powracała córka Demeter z podziemi , a jesień następowała gdy Kora opuszczała matkę i powracała do podziemi.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:27:45+01:00
Kiedy Demeter była z córką wszystko w pogodzie było pełne szczęścia i ciepła,a kiedy była bez Kory była smutna i było zimno...tak tłumaczono pogodę,która miała i ma związek z porami roku.
17 3 17
2009-11-05T20:28:25+01:00
Chodziło o to że kiedy była wiosna i lato to KOra przychodziła do Demeter, a jak była jesień i zima to Kora schodziła do Hadesu.
16 4 16