Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:27:15+01:00
2009-11-05T20:28:18+01:00
Zalezy o jaki kaledarz chodzi :P
jak o julianski to te lata co sie przez 4 dziela
A jak o nasz gregorianski to zadne lata;p
2009-11-05T20:29:43+01:00
Latami przestępnymi są te daty, które dzielą się przez 4.

W tym przypadku wygląda to następująco:
1929:4=482,25 NIE JEST
1930:4=482,5 NIE JEST
1931:4=482,75 NIE JEST
1932:4=483 JEST!

Odp. Przestępnym rokiem jest rok 1932.
2 5 2