Odpowiedzi

2009-11-05T20:31:50+01:00
Http://library.thinkquest.org/19662/high/pol/nuclear-syntesis.html

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T23:37:51+01:00
Rodzaj energii---------------------------------------- -------- U-235- Pu-239- U-233
Energia kinetyczna produktów rozszczepienia---------------165-----179----163
Energia kinetyczna emitowanych neutronów----------------5---------6----5
Emisja g podczas rozszczepienia-----------------------------8----------8--------7
Emisja b podczas rozpadu produktów rozszczepienia ---9------------9----------9
Emisja g z produktów rozszczepienia -----------------7-----------7----------7
Energiacałkowita--------------------------------194----------201----------191
1 1 1