Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:45:27+01:00
' Myślę że podstawowym podobieństwem między tymi religiami był politeizm, tzn. to że ludy tych krajów wierzyły w wielu Bogów. Każdemu z nich przyporządkowywali określone czynności [nie jestem pewna czy tak to ma być nazwane] nad którymi czuwał i opiekował się. Oddawali im wielką cześć i składali rozmaite ofiary. W najdawniejszych czasach składały się one nawet z ludzi, później zmieniono na zwierzęta itp. Od dziecka ludzie byli wychowywani w wierze iż Bogowie ci są wszechmocni i wszechwiedzący, przez co ludzie żyli później w bogobojności i byli niezwykle religijni. '
Wiem że nie dużo ale nie mam veny do religii. ; ]
Życzę pozytywnej oceny ; )
xoxo Klarkson oxox
8 4 8
2009-11-05T20:59:59+01:00
Mieszkańcy Grecji, Egiptu i Mezopotamii wierzyli w politeizm czyli w wielu bogów. Każdemu zjawisku przypisywali bóstwo.
4 3 4