Odpowiedzi

2009-11-05T20:53:13+01:00
Wady to :
-gorsza jakość produktu
- myląca się szata graficzna produktu czy tam nazwa produktu
Zalety :
-korzystniejsze ceny
- większa dostępność produktu na runku
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:02:50+01:00
WADY to zbyt duzo podobnych produktów , wiele sklepów podobnej branży czasami slaba jakosc produktu a w i innym sklepie jest duzo lepsza. ZALETY
to niskie ceny mila obsługa duzy wybór produktów
1 1 1