Odpowiedzi

2009-11-05T20:34:42+01:00
L=64cm
1/2 L = 32 cm
1/4 * 32 cm = 8 cm - pierwszy bok
8cm * 3 = 24 cm - drugi bok
8cm * 24 cm = 192 cm kwadratowe
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:36:17+01:00
X, 3x - długości boków
2x + 2*3x =64
2x+ 6x = 64
8x = 64 x =64:8 = 8
x = 8cm
3x = 3*8cm =24 cm
P = x * 3x = 8cm * 24 cm = 192 cm^2
Odp. Pole tego prostokąta jest równe 192 cm^2.
5 3 5
2009-11-05T20:47:45+01:00
X- długość krutszego boku
3x- długość dłuższego boku

2x+6x=64
8x=64 / : 8
x=8 cm
3x=24cm
P=8cm razy 24cm
p=192cmkwadratowe
3 5 3