Odpowiedzi

2009-11-05T20:40:38+01:00
Na postawy obywatelskie w XX wieku z pewnością wpłynęły 2 wojny światowe. Nauczyły one Polaków szanowania wolności i walki o nią. Duży wpływ miał też komunizm w Polsce. Postawy te mogą być inspiracją w przypadkach walki o wolność np. słowa i poglądów.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:07:19+01:00
Komunizm i 2 wojny swiatowe wplynely bardzo na posatwy obywatelskie wymuszajac aktywna ich postawe i dzialania konspiracyjne dzialające na niekorzysc okupanta
2 4 2