Ułuż pytania do podanych pojęć. Pomoże ci w tym przykład.
Przykład : Jak się nazywa jeden z głównych składników powietrza , który nie podtrzymuje spalania i zajmuje około 78% objętościowych powietrza? - azot

a) ................................................................- Tlenki
b)................................................................ - reakcja analizy
c) ............................................................... - substrat reakcji chemicznej
d)............................................................... - produkt reakcji chemicznej

3

Odpowiedzi

2009-11-05T20:41:34+01:00
A) związki chemiczne tlenu z innymi pierwiastkami
b) reakcja chemiczna podczas, której z jednego substratu powstaje kilka produktów
c) substancje użyte w reakcji i ulegające przemianą
d) substancje powstające w wyniku reakcji chemicznych
1 5 1
2009-11-05T20:41:14+01:00
A.) Jak nazywają się związki chemiczne tlenu z innymi pierwiastakami?-tlenki
b.)Jak nazywa się reakcja chemiczna podczasz,której z jednej substancji powstaje kilka produktów?-reakcja analizy
c.)Jak nazywa się substancja wzięta do reakcji chemicznej?-substrat reakcji chemicznej
d.)Jak nazywają się substancje powstałe w wyniku reakcji chemicznej?-produkt reakcji chemicznej
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:11:39+01:00
A) jakie zwiazki powstają w wyniku reakcji pierwiastków z tlenem (utlenianie, spalanie) oraz rozkładu związków zawierających tlen? tlenki
b)jak nazywa sie reakcja chemiczna podczas której z jednego substratu powstają co najmniej dwa produkty? reakcja analizy inaczej rozkladu
c)jak sie nazywa substancja użyta do reakcji chemicznej i ulegająca przemianom chemicznym. subsytrat reakcji chemicznej
d)jak sie nazywa substancja powstajaca w wyniku reakcji chemicznej? produkt reakcji chemicznej
1 5 1