Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:39:28+01:00
Ył człowiekiem stanowczym, okrutnym, pewnym siebie i uczynnym. Kupił za bezcen od pani soerensen naszyjnik, cynicznie oszukując ją i ludząc nadzieją, że jej syn żyje.Był człowiekiem, który gardzi przyjętymi w społeczeństwie wartościami. Śmierć innego człowieka, do ktorej się przyzwyczaił, nie obchodziła go. Przyjął wszystkie takie cechy charakteru, które spowodowały, że był bezwzglednie oddany reżimowi. Hitlerowska ideologię uwazal za słuszną i prawdziwą.

Willi był młodzieńcem inteligentnym i wykształconym. Znał się na sztuce.Był pedantem. Miał swoje zasady. Nie miał natomiast zwyczaju przyjmować w swoim domu interesantów. Był czlowiekiem zakłamanym. Uwidacznia sie to w tym, że swoja matkę bardzo kocha, ale nie rozumie innej matki,która martwi się o życie swego syna.

Willi Sonnenbruch to szowinista(nacjonalista). Dla świętego spokoju okłamuje druga osobę, robi to swiadomie. Nie jest mu szkoda chłopca, ktory zmarł na skutek pobicia. Żaluje tylko, ze ten chlopiec nic juz nie powie podczas zeznania.

Uważal, że Europa musi być tylko niemiecka. Tylko Niemcy mają prawo w niej żyć. We wszystkich podejrzanych widział wrogów Rzeszy. Nawet przyjaciół ojca i jego ucznia. Jego sposób myślenia popierała matka, jako jedyna bliska mu osoba.

Willi jest postacią negatywną. Jest typowym faszystą, okrutnym i bez zadnych skrupułów. Jedyna pozytywną jego cechą, ale nie do konca jest to, że kochał swoja matkę, ale nie umial zrozumieć uczuc innej matki.
2 5 2
2009-11-05T20:43:51+01:00
Naszyjnik - wyłudzony jako łapówka od matki zakwaterowanego na posterunku gestapo syna i ofiarowany z miłością do własnej matki
5 4 5
2009-11-05T20:44:17+01:00
Pani SORENSEN traktowała naszyjnik jak drogocenną pamiątkę jej rodziny. A Will naszyjnik traktował jak wartościową rzecz, która jest świetnym prezentem dla jego matki,którą Will uważał za ideał kobiety i wzór do naśladowania....
2 3 2