Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T20:42:18+01:00
1-go listopada obchodzimy "Wszystkich Świętych". Zabieramy naszych rodziców i idziemy wspólnie na mszę na nasze cmentarze. Aby oddać hołd zmarłym z naszej rodziny, oraz wyrazić że o nich pamiętamy i jesteśmy z nimi duszą oraz myślami. Każdy z nas powinien zapalić znicz na grobach naszych bliskich, jeśli nie mamy zniczy wystarczy modlitwa, ale bardzo sumienna.
2009-11-05T20:42:30+01:00
1 listopad to święto wszystkich zmarłych. W mojej miejscowości to święto jest obchodzone nadzwyczaj uroczyście. O godzinie 11.00 jest msza święta w kościele, a później z procesją udajemy się na cmentarz. Wtedy zapalamy znicze i razem z rodzicami modlimy się na grobach dziadków. Po odbyciu modlitwy wracam do domu i jadę na inne cmentarze razem z rodziną.