Prosze o jak najszybsze rozwiazanie tych zadan tak do 22 gdyz potrzebuje je na jutro !!!
1. Kolarz przebywa pierwsze 26km w czasie 1 godziny, a następne 42km w czasie 3 godzin. Jaka jest średnia prędkość kolarza?
2. Ciało rusza ruchem jednostajnie przyspieszonym z przyspieszeniem a=1m/s2. Oblicz po jakim czasie przebędzie ono drogę s=8m i jaką prędkość będzie miało po czasie t=12s?
3. Ciało jadące z prędkością v0=4m/s zaczęło przyspieszać z a=1m/s2. Jaką drogę przebędzie to ciało ruchem przyspieszonym po czasie t=10s i jaką prędkość będzie miało po tym czasie?

4. Ciało rusza ruchem jednostajnie przyspieszonym z przyspieszeniem a=0,5m/s2. Jaką prędkość uzyska to ciało po przebyciu drogi s=64m?

2

Odpowiedzi

2009-11-05T20:47:19+01:00
ZADANIE1. Kolarz przebywa pierwsze 26km w czasie 1 godziny, a następne 42km w czasie 3 godzin. Jaka jest średnia prędkość kolarza?

s1=26km
t1= 1h
s2=42km
t2=3h

vsr=[s1+s2]/[t1+t2]
vsr=[26+42]/[3+1]
vsr=68/4
vsr=17[km/h]






Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:51:01+01:00
Znam odp. tylko na pierwsze ;)

26km + 42km = 68 km.

68 km : 4 h = 17

przepraszam że tylko na pierwsze ale może to tez coś da ;d
1 5 1