Odpowiedzi

2009-11-05T20:46:37+01:00
Jeżeli przekraczamy ją z zachodu na wschód zyskuje się pozornie jeden dzień (np. po poniedziałku następuje znowu poniedziałek)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:48:12+01:00
Przy przekroczeniu lini z zachodu na wchód nalezy odjąć 24h.
1 5 1
2009-11-05T20:49:01+01:00
Gdy przekraczamy linię zmiany daty w kierunku wschodnim, to cofamy się o jeden dzień.
;]
2 4 2