Oblicz różnicę czasu miejscowego między Wrocławiem (17oE) a Krakowem (20oE).

111.


Oblicz różnicę czasu miejscowego między Nowym Orleanem (90oW) a Miami (80oW).

112.


Oblicz różnicę czasu miejscowego między Lizboną (9oW) a Tunisem(10oE).

113.


Oblicz różnicę czasu miejscowego między Rabatem (7oW) a Algierem(10oE).

114.


Oblicz, która godzina czasu miejscowego jest w Londynie, gdy w Zgorzelcu (14oE) jest godzina 12oo czasu miejscowego.

Proszę o dokladny opis zadania i tak szczegolowo
cale dzialanie i odpowiedz.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:10:25+01:00
1o = 4min
Jeżeli miejsca leża na tej samej półkuli to odejmujemy stopnie, a jeżeli leża na przeciwnych półkulach to dodajemy.

20oE - 17oE = 3o 3 * 4min = 12 min
odp: Między Wrocławiem a Krakowem różnica czasu miejscowego wynosi 12 min

111.
90oW - 80oW= 10o 10* 4min = 40 min
odp: Między Nowym Orleanem a Miami różnica czasu miejscowego wynosi 40 min

112.
9oW + 10oE = 19o 19*4min = 1h 16 min
odp: Między Lizboną a Tunisem różnica czasu miejscowego wynosi 1h i 16 min .

113.
7oW + 10oE = 17o 17*4min= 1h 8min
odp: Między Rabatem a Algierem różnica czasu miejscowego wynosi 1h i 8 min.

114.
Londyn = 0o Zgorzelec = 14oE
14* 4min = 56min
12.00 - 56 min = 11.04
3 5 3
2009-11-05T21:12:06+01:00
1)^-stopnie
20^E-17^E=3^E
3^E*4 min.=12min.
różnica to 12 min.
2)90^W-80^W=10^w
10^W*4min=40min
różnica to 40 min
3)9^W+10^E=19^
19^*4min=76min=1h 16 min
różnica to 1godzina i 16 min.
4)7^W+10^E=17^
17^*4min=68min=1h 8 min
różnica to 1godz. 8 min
5)0^-14^E=14^E
14^*4min=56min
12godz-56min=11, 4h
1 5 1