Odpowiedzi

2009-11-05T20:54:32+01:00
Podróże kształcą tak jak było to w hobbicie .... zwiedzał różne miejsca I zobaczył nauczył się czegoś nowego poznał nowe kultury języki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:19:59+01:00
Podróże kształcą, ponieważ odkrywamy tak jak Bilbo wiele dotąd niespotykanych miejsc i dowiadujemy się o nich ciekawych rzeczy.
Często poznajemy nowych przyjaciół i uczymy się obcych języków.