Odpowiedzi

2009-11-05T20:52:17+01:00
Zaproszenie!!!
Serdecznie zapraszam na turniej rycerski który odbędzie sie w dniu 30.11.2009r. o godz.15.30 na głównym palcu w iłzy. zapraszamy wszstkim chetnych.wstęp wolny.
podpis
22 3 22
2009-11-05T20:53:06+01:00
Serdecznie zapraszam Państwa na turniej rycerski , który odbędzie się w Krakowie na ulicy Kościelnej o godz. 16:00
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:57:44+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosic Michala Karpinskiego na turniej rycerski ,ktory odbedzie sie 20.listopada 2009roku o godzinie 14:00 na placu boiska szkolnego Gimnazjum nr.1 w Warszawie.
W programie :
- walki rycerzy
-poczestunek
i wiele innych atrakcji

Serdeczne Zaprasza Dyrektos Gimnazjum nr.1 w Warszawie
22 4 22