Proszę o przetłumaczenie .

Dear Diary .
I hate my school ! Today the head teacher presented the school uniforms we' ll have to wear . Before the holidays, he asked us to give him our designs and promised he' d take a look at them . He lied to us ! I wantes our uniforms to be nice and elegant, e.g. a dress or a blouse, but instead they want us to wear baggy, navy blue T- shirts, black trousers for boy and horrible checked skirts for girls. I' ll look awful !


Dear Parents,
As you know, our school has decided to introduce achool uniforms for our students . We have asked the pupils to give us their ideas and together we have com up with three opotions: identical jackets, waistcoats or blazers for boys and girls . Before we make the final choice, however, we would like to hear your opinions as well . The meeting will take place ...


To the head teacher
of Bath Elementary School
Dear Mr Robertson,
I am writing about the uniforms that our children have to wear to school. I like the idea of identical clothes for students, but I must say that choosing woollen sweaters to wear even in spring was not a very good choice . I think that a shirt and a tie would be enough and on cold days pupils could wear the sweaters .
Yours sincerely

2

Odpowiedzi

2009-11-05T21:04:58+01:00
Drogi pamiętniku.
Nienawidzę mojej szkoły ! Dzisiaj dyrektor przedstawił szkolne uniformy. Musimy je nosić. Przed wakacjami, poprosił nas żebyśmy dali mu nasze projekty uniformów i przyjrzy się nim. Okłamał nas! Chciałam żeby nasze uniformy wyglądały ładnie i elegancko, e.g. sukienka albo bluzka, ale zamiast tego oni chcą żebyśmy nosili workowate granatowe koszulki, czarne spodnie dla chłopca i okropne ograniczone(?) spódnice dla dziewczyn. Będę wyglądała strasznie!!


Drodzy Rodzice,
Jak wiecie, nasza szkoła zdecydowała wprowadzić mundurki szkolne dla naszych uczniów . Poprosiliśmy uczniów aby dali nam ich pomysły i razem wybierzemy trzy opcje(?): identyczne kurtki, kamizelki albo blazery dla chłopców i dziewczyn . Zanim dokonamy końcowego wyboru, jakkolwiek, chcielibyśmy usłyszeć również wasze opinie. Spotkanie będzie miało miejsce ...


Do dyrektora
szkoły podstawowej Bath
Drogi Panie Robertson,
Piszę o uniformach, które nasze dzieci muszą nosić do szkoły. Podoba mi się pomysł identycznego ubrania dla uczniów, ale muszę powiedzieć że wybieranie wełnianych swetrów, do noszenia nawet wiosną nie był bardzo dobrym wyborem . Myślę, że koszulka i krawat wystarczyłaby i w zimne dni uczniowie mogliby nosić swetry.
Z poważaniem...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:11:10+01:00
Drogi pamiętniku.
nienawidze swojej szkoly ! Dzisiaj dyrektorka zaprezentowala szkolne mundurki, ktore bedziemy nosic. przed wakacjami, poprosil nas xzebysmy mu dali nasze projekty i obiecal spojrzec na nie. On nasz oklamal ! Chialem zeby nasze byly ladne i eleganckie np. sukienki albo bluzki, ale za to chca zebysmy nosili luzne, granatowe tiszerty, czarne spodnie dla chlopcow i starsznie kraciaste spodniczki dla dziewczyn. Bede wygladac okrpnie !.

drodzi rodzice
Jak wiecie, nasza szkola postanowila wprowadzic szkolne mundurki dla uczniow. Poprosilismy uczniow, zeby dali nam swoje pomysly i razem mamy wybrac 1 z trzech opcji : Identyczne kurtki, kamizelki i zakiedy dla chlopcow i dziewczyn. Wczesniej podjelismy wybor, jednakze chcelismy uslyszec wasza opinie o tym. Spotkanie odbedzie sie...

Do nauczyciela
z Bath Elementary School
drogi panie Robertson,
pisze o szkolnych mundurkach ktore maja nosic uczniowie. Podoba mi sie pomysl o takich samych ubraniach dla uczniow. Ale musze powiedziec ze wybierajac te swetry welniane, wiosna nie byl by to dobry pomysl. Mysle te koszulki i wiazania powinny byc wystarczajace w zimne dni uczniowie mogliby ubierac swetry.
z powazaniem.
1 5 1