Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:06:53+01:00
1.Opowiadanie historii o napadniętym człowieku przez Jezusa.
2.Wędrówka człowiek z Jerozolimy do Jerycha.
3.Okradnięcie oraz poranienie człowieka.
4.Nie udzielenie pomocy przez kapłanów.
5.Uzyskanie pomocy od samarytanina.
6.Zapłacenie gospodarzowi za opiekę.
2009-11-05T21:11:16+01:00
Napasc na człowieka
porzucony na półumarły na drodze
niezwrócili na niego uwagi Żydowski kapłan i lewita
pomocy rannemu udziela samarytanin
zabrał go do gospody
opłacił opiękę, wyżywienie i nocleg
samarytanina wskazuje Bóg jako wzór do naśladowania