Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:08:47+01:00
Ania: -Cześć
Maja: -Cześć
Ania: -Jak tam w szkole?
Maja: -Nie za bardzo.Dostałam kilka jedynek i boję się powiedzieć mamie, a dzisiaj mam wywiadówkę i się wszystko wyda.
Ania: -Powiedź ,że postarasz się poprawić. Na pewno zrozumie.
Maja: Maja: -Zrozumie,ale pewnie dostane szlaban na wychodzenie z domu.
Ania: -Nie będzie tak źle.
Maja: -Dzięki. Muszę iść na obiad.
Ania: -Oki. To do jutra.
2009-11-05T21:11:07+01:00
-Halo, cześć Jola
- Cześć Ala
- Co u Ciebie słychać?
- U mnie wszystko w porządku. Wybieram się jutro do galerii na zakupy. Wiesz, muszę kupić sobie kurtkę na zimę. A Ty co jutro robisz ? Może poszłabyś ze mną?
- Jutro... w zasadzie to nic nie szczególnego. Mogę pójść z Toba, to sobie moze tez cos kupie. To, o ktorej sie umawiamy ?
-O 16 pod galeria.
-Ok,bede.Do zobaczenia.Pa
- pa
1 5 1