Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:05:38+01:00
A) 25/20*100%=125%
O 25% większe

b)25-20=5
5/25*100%=20%
O 20% mniejsze
2009-11-05T21:08:15+01:00
20zl------100%
25%------x

25*100
______ = 125
20

a) kieszonkowe ali jest wieksze o 25% niz kieszonkowe maćka

25zl-----100%
20zl-----x

20*100
______= 80
25
100% - 80% = 20%
b) kieszonkowe maćka jest o 20% mniejsze niz kieszonkowe ali

2009-11-05T21:08:46+01:00
25zl - 100%
20zl - x

x = 20*100/25
x = 80%
100% - 80% = 20% -roznica
ala ma wieksze kieszonkowe o 20%
maciek ma mniejsze kieszonkowe o 20%