Odpowiedzi

2009-11-05T21:10:49+01:00
No a nie miały to być saprobioty ?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:11:44+01:00
Liczna i niezwykle wazna dla srodowiska grupa sa organizmy, odzywiajace sie szczatkami roslin i zwierzat. Zyja one w sciolce lesnej, glebie i mule, a takze na produktach spozywczych. Zywia sie martwa materia organiczna, zapobiegaja jej nadmiernemu nagromadzeniu sie przyrodzie.
1 5 1