Oblicz różnicę czasu miejscowego między Wrocławiem (17oE) a Krakowem (20oE).

111.


Oblicz różnicę czasu miejscowego między Nowym Orleanem (90oW) a Miami (80oW).

112.


Oblicz różnicę czasu miejscowego między Lizboną (9oW) a Tunisem(10oE).

113.


Oblicz różnicę czasu miejscowego między Rabatem (7oW) a Algierem(10oE).

114.


Oblicz, która godzina czasu miejscowego jest w Londynie, gdy w Zgorzelcu (14oE) jest godzina 12oo czasu miejscowego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:25:33+01:00
1 stopień= 4 minuty
a)20-17=3stopnie 3*4=12minut Odp: Roznica między Wrocławiem, a Krakowem to 12 minut
b)90-80=10stopni 10*4=40minut Odp: Roznica między NO, a Miami to 40 minut.
c)9+10=19stopni 19*4=76minut (1h 16min) Odp: Roznica miedzy Lizbona, a Tunisem to 76minut (1h 16min)
d)7+10=17stopni 17*4=68minut (1h 8min) Odp: Roznica miedzy Rabatem, a Algierem wynosi 68minut (1h 8min)
e)Londyn(0o) Zgorzelec(14oE) 0+14=14stopni 14*4=56minut. 12h-56min=11h 04min.
Jeżeli w Zgorzelcu jest godzina 12:00, to w Londynie jest godzina 11:04.
3 5 3
2009-11-05T21:26:41+01:00
Wrocław 17 E 15 E
Kraków 20 E 15E
15-15=0
różnica czasu-0

Nowy Orlean 90 w 90 W
Miami 80 W 75 W
90 - 75 = 15
15/15 = 1
różnica czasu 1h

Lizbona 90 W 90 W
Tunis 10 E 15 E
90 + 15 = 105
105/15 = 7
różnica czasu 7h

Rabat 70W 75W
Algier 10 E 15E
75+15=90
90/15= 6
różnica czasu 6h

Zgorzelec 14 E 15E 12.00
Londyn 0
15+0=15
15/15=1
12.00 - 1h = 11.00
W Londynie jest 11.00
24 1 24