Odpowiedzi

2009-11-05T21:14:23+01:00
Ram jest do zapisu i odczytu a rom tylko do zapisu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:19:20+01:00
Ram - to pamięć o dostępie swobodnym, to znaczy, że mozna szybko otworzyc co sie chce. W pamięci RAM przechowywane są aktualnie wykonywane programy i dane dla tych programów oraz wyniki ich pracy.

Rom- to pamięć tylko do odczytu. zawiera ona stałe dane potrzebne w pracy urządzenia - np. procedury startowe komputera
3 2 3