Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:18:26+01:00
Stoicki,sceny
syzyfowe,srebrniki
dentejskie,grosz
wdowi,praca
błędni,spokój
judaszowe,rycerze

syzyfowe prace, jsrebrniki judaszowe, wdowi grosz, zyzyfowa praca, stoicki spokój, dAntejskie scenym, błędni rycerze
3 2 3
2009-11-05T21:23:31+01:00
Stoicki spokoj,syzyfowe prace,bledni rycerze,wdowi grosz,judaszowe srebrniki,dantejskie sceny....