Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:19:03+01:00
Faszyzm to ruch społeczno-polityczny o charakterze antydemokratycznym, totalitarnym.
Pierwszym państwem w Europie, w którym faszyści doszli do władzy, były Włochy (liderem był Benito Mussolini).
W państwie faszystowskim nie ma demokratycznej reprezentacji społeczeństwa, nie przestrzega się praw człowieka, a władza spoczywa w ręku wodza i partii faszystowskiej. Życie obywateli, nawet prywatne, jest podporządkowane ideom faszystowskim.
1 2 1
2009-11-05T21:50:52+01:00
Jak wiadomo faszyzm powstał we Włoszech.Benito Musolini zoorganizował związek kompatantów zwanych Faschi. W 1922r odbył się marsz na Rzym "czarnych koszul". Wiktor emanuel3 powieżył Musoliniemu formowanie rządu.
1928r powstanie Wielkiej Rady Faszystowskiej.
1 1 1