Odpowiedzi

2009-11-05T21:25:19+01:00
1. zero fałszu czasem pewne sprawy można przemilczeć o czym nie powiedzieć ale kłamstwo nawet to niewinne jest niedopuszczalne
2 znaj swe miejsce jesteśjej najlepszą koleżanką nie matką chłopakiem lub nauczycielką daj jej prawo do własnego życia
3 miej otwarte uszy i serce wysłuchaj koleżanki kolegi wtedy kiedy potrzebuje pomocy
4 nie bój się dla niego rezygnować z czegoś
5 nie narzucaj się
6wal w oczy nawet te przykre sprawy
7 nie bąźzazdrosny
8 wyczuwaj kiedy lepiej jest milczeć
9bąź lojalny
10 nigdy nie okazuj że jakiś facert jest od twej koleżąnki ważniejszy
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T21:26:57+01:00
1. Nie kłam
2. Nie wyjawiaj sekretów przyjaciela
3. Nie zostawiaj przyjaciela z problemem
4. Słuchaj tego co on mówi
5. Doradzaj mu mądrze, postaw się w jego sytuacji
6. Nie obgaduj go
7. Pomagaj gdy tylko możesz
8. Zawsze stój za nim murem
9. Spędzaj z przyjacielem wolny czas
10. Licz się ze słowem przyjaciela

Mam nadzieje,że pomogłam, bo wzorowałam się na tym czego nie robie lub co robie w mojej przyjaźni :]]
Pozdrawiam i trzymam kciuki za 5 z pr. domowej :)
7 4 7
2009-11-05T21:50:48+01:00
1.Pamiętaj o tym, że twoi rodzice to również ludzie: oni także mogą mieć chwile słabości, znudzenia czy zniechęcenia.
2.Nie traktuj ojca, jakby był jedynie portfelem, a matki, jakby była służącą.
3.Także ty czuj się odpowiedzialny za szczęście twojej rodziny. Rodzina to obowiązek, w którego wypełnianie musimy mieć wszyscy wkład. Rodzina to nie krowa, którą się jedynie doi.
4.Ty również możesz pomóc im stać się dobrymi rodzicami. Oczywiście, że możesz! Okazuj im miłość, zrozumienie; wykorzystując niektóre cudowne momenty waszego rodzinnego życia, rozmawiaj z nimi szczerze, mów im o twoich problemach. Tylko w ten sposób możecie się do siebie nieustannie zbliżać i wzajemnie uczyć: oni, by stawać się lepszymi rodzicami, ty by być lepszym dzieckiem.
5.Nie zachowuj się jak pająk, który pożera owady! Pamiętaj o tym, że w pewnym momencie będziesz musiał żyć na "swój rachunek". Miej trochę godności! Być przez całe życie na "garnuszku" u rodziców, to nie tylko wygodnictwo ale i niegodziwość!
6.Nie wykonuj krótkich telefonów jedynie z budki telefonicznej ("nie mam więcej żetonów"), a "nie kończących się" wtedy, kiedy jesteś w domu.
7. Miłość jest jak księżyc: jeśli się nie wznosi - opada.
8. Kochać, to łagodnie przyprowadzić kogoś do siebie samego.
9. Kochać, to nie znaczy przyzwyczaić się do kogoś drugiego.
10.Miłość się nie dzieli miłość się rozmnaża




5 4 5